جزوه ارزیابی کار و زمان دانشگاه امیرکبیر

جزوه ارزیابی کار و زمان مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر

جزوه ارزیابی کار و زمان مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر

این جزوه در 175 صفحه و به صورت pdf مربوط به رشته مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر می باشد. درس ارزیابی کار و زمان یکی از دروس مقطع کارشناسی مهندسی صنایع می باشد که به مباحث مطالعه روش (کارسنجی) و زمان سنجی می پردازد.

ارزیابی کار و زمان با خود مفاهیم، کارایی تولیدی و طریقه افزایش کارایی، مطالعه کار و نقش آن در افزایش کارایی تولیدی، نقش موثر فاکتورهای انسانی در مطالعه کار و شرایط کار را به همراه دارد. در یک تعریف کلی ثبت سیستماتیک وقایع (در قالب جداول) و راه های موجود و پیشنهاد شده برای انجام کار و مقایسه آن ها با معیارهای اقتصادی را ارزیابی کار و زمان می گویند. به عبارت بهتر ارزیابی کار و زمان مجموعه تکنیک هایی برای بررسی، ثبت و مطالعه عملکرد جاری و بهبود و توسعه آن است.

موضوع ارزیابی کار و زمان از آنجا اهمیت پیدا می کند که امروزه در دنیای رقابتی شرکت ها و سازمان ها برای بقا و رسیدن به اهداف خود باید از منابع موجود، حداکثر استفاده را ببرند.

از جمله این منابع می توان به:

نیروی انسانی، تجهیزات و مهم تر از آن به زمان نیز اشاره کرد. در این فرادرس ارزیابی کار و زمان آموزش داده می شود که نشان می دهد نقش منابع تولید و تجهیزات در کارایی تولید چیست و زمان بندی انجام کار و چگونگی مدیریت آن در جهت افزایش کارایی تولیدی به چه صورت است و به دنبال آن شرایط کار نیروی انسانی و نقش آن در افزایش بهره وری نیز بررسی می شود.

 

نام درس: ارزیابی کار و زمان
استاد مربوطه: دانشگاه امیرکبیر
سبک نوشتار: تایپی
تعداد صفحات: 175 صفحه
فرمت فایل: PDF
حجم 10.4 MB
لینک دانلود مهندسی صنایع sanayeone

دلیل بازگشت وجه