آموزش نرم افزار ام اس پروجکت (Microsoft Project 2019)

آموزش نرم افزار ام اس پروجکت MS Project

آموزش نرم افزار ام اس پروجکت (Microsoft Project 2019)

نرم‌ افزار ام‌ اس پروجکت بر پایه علم مدیریت پروژه طراحی شده و برای مدیریت پروژه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم افزار که از زیر مجموعه نرم‌افزار آفیس محسوب می‌شود، تصویر بزرگی از پروژه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که در آن همه جزئیاتی که برای رسیدن به هدف باید تکمیل شوند وجود دارد. افراد با استفاده از Microsoft Project می‌توانند زمان تکمیل هر فعالیت یا هر فاز از پروژه را تخمین زده و مطمئن شوند که می‌توانند پروژه را در موعد  مقرر به اتمام برسانند. بنابراین آموزش ام اس پروجکت برای کاربران این نرم افزار اهمیت ویژه‌ای دارد.

به این ترتیب هنگام اجرای پروژه برنامه‌ریزی‌ها با توجه به تاریخ‌های واقعی شروع و پایان فعالیت‌ها هنگام‌سازی خواهند شد. در این حالت Microsoft Project برنامه را مجدداً محاسبه نموده و نشان می‌دهد فعالیت‌ها تا چه اندازه زودتر یا دیرتر به اتمام رسیده‌اند. در آخر شاید مهمترین مزیت استفاده از MS Project این باشد که در طول مدت مراحل برنامه‌ریزی و انجام پروژه می‌توان گزارش‌های نشان دهنده برنامه و میزان پیشرفت کار را چاپ کرد.

با توجه به همه آنچه گفته شد مدیریت پروژه با استفاده از این برنامه ساده‌تر از هر حالت دیگر خواهد بود. بنابراین در صورتی که نیازمند استفاده از این نرم افزار هستید، فیلم آموزش ام اس پروجکت بهترین گزینه برای آموزش و یادگیری MS Project است. سایت مهندسی صنایع با قرار دادن ویدیو آموزشی این نرم افزار با زبان اصلی سعی در راستای آموزش شما دانشجویان عزیز را دارد.

Pluralsight A Comprehensive Introduction to Microsoft Project 2019

 

 

نام درس: آموزش افزار ویزیو Microsoft Visio Professional
استاد مربوطه: Ben Howard
سبک : ویدیو
زبان : انگلیسی
فرمت فایل: mp4
قیمت: رایگان
لینک دانلود مهندسی صنایع sanayeone

دلیل بازگشت وجه