sanayeone

شرایط گرفتن بورسیه تحصیلی رایگان در اتریش

آیا به دنبال هزینه کم تحصیلی یا FUND برای اتریش هستید ؟ دانشجویان و محققان بین المللی می توانند برای بورس تحصیلی در موسسات مختلف درخواست دهند . گزینه های مختلفی برای پشتیبانی و حمایت مالی بسته به کشور ، ملیت و تحصیلات فرد وجود دارد . لطفا توجه داشته باشید که بورسیه تحصیلی در اتریش توسط موسسات مختلف ( OeAD ، سایر سازمان های پشتیبانی مالی ، موسسات و غیره ) ارائه می شوند .

هر یک از این FUND ها یا بورس های تحصیلی شرایط و الزامات خاص خود را دارند البته باید توجه داشت که هیچ یک از آنها هزینه تمام دوره تحصیل را متقبل نمی شوند . این بورس های تحصیلی در زمان های معینی اعطا می شوند و فرد باید در زمان مشخص در خواست خود را ارائه دهد .

به دلیل رشته های متنوع و امکانات تحصیلی فراوان در کشورهای اروپایی، تحصیل در دانشگاه های اروپا موردی بسیار ایده آل بوده و هدف بسیاری از اشخاص در سر تا سر جهان می باشد. تحصیل در کشور های اروپایی مخصوصا کشور اتریش به دلیل پایین بودن هزینه های تحصیلی، امکان اخذ SCHOLARSHIP ، راحت بودن شرایط ادامه تحصیل در اتریش، وجود رشته های تحصیلی بسیار، وجود امکانات گسترده و گزینه های فراوان دیگر مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرفته است و اهمیت دارد.

شرایط گرفتن FUND از اتریش

تحصیل در هر کشوری شرایط ویژه و خاص خود را داراست، تحصیل در کشور اتریش نیز دارای شروطی است که به توضیحاتی در خصوص شرایط ادامه تحصیل در اتریش می پردازیم.

از شرط های پذیرش برای دانشگاه های کشور اتریش داشتن قبولی کنکور دانشگاه ها (کنکور سراسری یا آزاد) در رشته و مقطع تحصیلی مورد نظر می باشد که این امر چنین معنا می شود که متقاضی تحصیل در این کشور باید در یکی از دانشگاه های کشور خود یا کشور مورد تایید دیگر در رشته مورد نظر خود مشغول به تحصیل باشد یا به نحوی دیگر اشتغال به تحصیل داشته باشد در نهایت برای این موضوع داشتن گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه محل تحصیل متقاضی به همراه ریز نمرات تایید شده ی وی، گواهی عدم منع تحصیلی از دانشگاه متقاضی هم چنین داشتن سایر مدارک مورد نیاز فرد، شرایط ادامه تحصیل در اتریش را برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه های معتبر این کشور محیا و فراهم می نماید.

بیان این نکته ضروری است که دانشگاه های کشور اتریش نیز مانند کشور آلمان به مدرک زبان آلمانی نیاز دارند و به افرادی که مهارت زبان آلمانی ندارند این امکان داده می شود که پیش از ورود به مقطع تحصیلی مورد نظر خود در دانشگاه، برای تحصیل در دوره های زبان برگزار شده در این کشور اقدام کرده و پس از آن وارد مقطع تحصیلی خود در دانشگاه شوند. البته تحصیل در دانشگاه های کشور اتریش علاوه بر اینکه به زبان آلمانی ممکن است به زبان انگلیسی نیز امکان پذیر است اما شرایط گرفتن FUND از اتریش بدون داشتن هیچ گونه مدرک زبان امکان پذیر نخواهند بود.

همان طور که در ابتدا ذکر شد تحصیل در کشور های اروپایی بسیار مورد توجه بوده و متقاضیان بسیاری برای تحصیل در کشورهای اروپایی علاقه مند و مشتاق می باشند اما دشواری هایی نیز به همراه دارد، از مهمترین مسائل و سختی های این امر می توان به مسائل مالی در بحث تحصیل و زندگی اشاره کرد که تصمیم گیری متقاضیان را دچار تردید می نماید.

در حال حاضر متقاضیان بسیاری در سرتاسر جهان به خصوص کشورهای اروپایی خواهان دریافت بورس تحصیلی یا FUND می باشند و همین طور تعداد کثیری از افراد در سرتاسر جهان از بورس های تحصیلی یا فرصت های مالی (SCHOLARSHIP ) بهره مند شده و استفاده می کنند. معمولا کمک هزینه های تحصیلی، FUND یا بورس های بین المللی به دانشجویان بین المللی در سراسر جهان تعلق می گیرد از جمله این کشورها می توان به کشور های استرالیا، آمریکا، آسیا و اروپا اشاره کرد. در حال حاضر در اروپا موسسات معتبر بسیاری وجود دارد که حمایت مالی از دانشجویان خارجی هدف و نوع فعالیت آن ها می باشد و به طور معمول به یک حزب یا یک گروه خاص وابسته می باشند.

در مجموع شرایط اخذ بورسیه تحصیلی در کشورهای اروپایی نمرات بالا و معدل خوب در مقاطع کارشناسی یا مقطع کارشناسی ارشد، داشتن رزومه ی تحصیلی مناسب و ایده آل، پایان تحصیلات متقاضی در زمان مشخص شده برای آن مقطع، داشتن مقالات ISI، شرکت در سمینارها و همایش های برگزار شده از سوی موسسات مورد نظر و دیگر شرایط می باشد، علاوه بر مواردی که ذکر شد، در مقطع دکتری، اخذ نامه پذیرش از استاد راهنما یا سوپروایزر برای ادامه تحصیل متقاضی در این مقطع لازم و قطعی می باشد. در بین کشورهای اروپایی، کشورهایی مانند آلمان، اتریش، فرانسه، نروژ و فنلاند علاوه بر این که نظام آموزشی رایگان (با هزینه ی اندک شهریه یا ثبت نام) دارند و می توان گفت تحصیل در آن ها تقریبا به صورت رایگان یا کم هزینه می باشد، امکان دریافت بورس تحصیلی را نیز در اختیار دانشجویان قرار داده است.

بررسی شرایط گرفتن FUND از اتریش

تحصیل در اتریش نه تنها به دلیل نظام آموزشی اصلاحی و باز خود ، بلکه به دلیل هزینه های کم تحصیل جذاب است . بنابراین ، بسیاری از دانشجویان در مقاطع مختلف نه فقط برای گرفتن مدرک بلکه به دلیل تحصیل رایگان و کم هزینه این کشور را انتخاب می کنند .

در حقیقت ، دانشجویانی که مدرک خود را به طور مداوم تکمیل می کنند ، هیچ هزینه ای نمی پردازند ، بنابراین برای بسیاری از دانشجویان هزینه تحصیل در دانشگاه رایگان است . علاوه بر هزینه تحصیلی رایگان و نسبتا کم در این کشور بورس های تحصیلی مختلف برای دانشجویان تدارک دیده شده است .

بورس های تحصیلی مختلف توسط سازمان های اتریش برای کمک به تحصیلات یک دانشجو در اتریش بسته به کشور مبدا و شرایط تحصیلی فرد ارائه می شود . این کمک هزینه های تحصیلی برای دانشجویان کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی تدارک دیده می شوند و می توانند کل هزینه تحصیل و اقامت و یا بخشی از آن را تامین کنند .

البته باید توجه داشت که یافتن بورس های تحصیلی یا شرایط گرفتن FUND از اتریش برای دانشجویان مقطع کارشناسی نسبتا دشوار است چرا تعداد کمی از بورس های تحصیلی برای دانشجویان این مقطع طراحی شده اند .

بورسیه در اتریش

FUND پژوهشی در اتریش

اتریش به دانشگاه ها ، موسسات تحقیقاتی غیر دانشگاهی ، تحقیقات و توسعه صنعتی یک سیستم مالی موثر با نقاط مشخص و معین برای تحقیقات اساسی و کاربردی ارائه می دهد . شرکت های اتریش محرک نوآوری از طریق تحقیق ، توسعه و فناوری هستند و از بورس ها و FUND های مستقیم و انگیزه های مالیاتی بهره مند می شوند که به طور قابل توجهی باعث کاهش خطر سرمایه گذاری می شود ، ولی شرایط گرفتن FUND از اتریش از هر کدام از موسسات متفاوت است .

  • آژانس تحقیقاتی اتریش (FFG : ( FFG نقطه تماس مرکزی برای پروژه های RTI متمرکز بر برنامه است . بیش از نیمی از بودجه یا FUND پروژه تحت مدیریت FFG به تحقیقات صنعتی منتهی می شود .
  • صندوق علمی اتریش (FWF : ( FWF بدنه مرکزی اتریش برای ارتقای تحقیقات پایه است .
  • اتریش ( Wirtschaftsservice GmbH AWS ) : بانک توسعه ای برای جمهوری اتریش است . این برنامه از برنامه های RTI شروع به کار، SMEs و شرکت های بزرگ تشکیل شده در قالب یارانه ها، وام های کم بهره ، تعهدات و تضمین ها حمایت می کند .
  • آژانس تجارت اتریش ABA : اولین نقطه تماس برای شرکت های خارجی است که مایل به ایجاد واحد های پژوهشی در اتریش هستند . ABA خود تامین کننده FUND نیست .

بورس های تحصیلی برای تحصیل در اتریش

فرصت های مختلف تحصیلی و همچنین امکان دریافت بورس های تحصیلی برای دانشجویان و محققان بین المللی در اتریش وجود دارد . بسته به کشور مبدا و مقطع تحصیلی فرد گزینه های مختلفی برای تأمین مالی و شرایط گرفتن FUND از اتریش وجود دارد . لطفا توجه داشته باشید که بورس تحصیلی توسط موسسات مختلف ارائه می شود .


بورس های تحصیلی موجود در اتریش

OEAD انواع بورس تحصیلی برای دانشجویان کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهد . لازم به ذکر است که کل دوره تحصیل در اتریش از نظر مالی پشتیبانی نمی شود .

کمک های مالی ( grants ) نیز یک پایگاه جامع است که فهرستی از فرصت های مالی و شرایط گرفتن FUND از اتریش برای تحصیل در این کشور را فراهم می کند .

دانشگاه ها یا بورس تحصیلی موسسه ای نیز توسط موسسات آموزش عالی ارائه می شوند . برای کسب اطلاعات بیشتر ، فرد می تواند با دفتر بین المللی دانشگاه مورد نظر خود برای تحصیل تماس برقرار کند .

کمک مالی OFID برای دانشجویان بین المللی در اتریش ۲۰۱۹/۲۰

FUND یا بورس تحصیلی تحصیلی OFID برای دانشجویان شهروند کشور های در حال توسعه مناسب است و این افراد فرصت دارند برای بورس تحصیلی تامین شده توسط FUND OPEC برای توسعه بین المللی درخواست دهند . هدف این FUND ، حمایت از افراد برجسته جوان از کشور های در حال توسعه برای ادامه تحصیل در خارج از کشور در رشته های مرتبط با توسعه است .

FUND OPEC برای توسعه بین المللی در سال ۱۹۷۶ تاسیس شد و یک موسسه تامین مالی بین دولتی است . این صندوق با همکاری شرکای کشور های در حال توسعه برای تحریک رشد اقتصادی و کاهش فقر در تمامی مناطق فقیرنشین جهان کار می کند .

شرایط دریافت FUND یا بورس تحصیلی OFID دراتریش

کشورهای واجد شرایط : دانشجویانی که از یک کشور در حال توسعه هستند ( الجزایر ، اکوادور ، گابن ، اندونزی ، ایران ، عراق ، کویت ، لیبی ، نیجریه ، قطر ، عربستان سعودی ، امارات متحده عربی و ونزوئلا ) می توانند واجد شرایط گرفتن FUND از اتریش باشند و برای این بورس بر اساس شایستگی درخواست دهند .

دوره یا رشته واجد الشرایط : این FUND برای تحصیل در برنامه های تحصیلات تکمیلی در هر رشته اقتصاد توسعه ( کاهش فقر ، انرژی و توسعه پایدار ) ، محیط زیست ( بیابان زایی ) یا سایر زمینه های علمی و فناوری ارائه شده توسط دانشگاه است .
معیارهای واجد شرایط بودن : متقاضی باید بین سن ۲۳-۳۲ در زمان ارائه درخواست خود باشد . فرد باید از کالج یا دانشگاه معتبر یا معادل آن در مقطع کارشناسی ارشد در اتریش پذیرفته شده باشد . یا دانشجوی سال پایانی دوره کارشناسی باشد .

FUND برنامه کارشناسی ارشد در اتریش

تازه ترین FUND برای برنامه کارشناسی ارشد ” فناوری محیط زیست و امور بین الملل ” در حال حاضر در TU Wien در اتریش ارائه می شود . این بورس تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در دسترس هستند .

امکان دریافت بورسیه تحصیلی در اتریش در مقطع کارشناسی ارشد برای تعداد بیشتری از متقاضیان فراهم است. اشخاص متقاضی اخذ بورسیه تحصیلی در اتریش در مقطع کارشناسی ارشد لازم است تا از شرایط ویژه ای برخوردار باشند. از جمله این شرایط می توان به کسب معدل ممتاز در دوره کارشناسی، داشتن مهارت عالی در زبان آلمانی (سطح B2 یا C1) و یا مهارت زبان انگلیسی، نامه انگیزه نامه، ارائه حداقل دو توصیه نامه از سوی اساتید برجسته دانشگاه های معتبر، قبولی در آزمون ورودی برای بعضی از رشته ها و برخورداری از چندین سال سابقه کار مفید و مرتبط برای ارائه در رزومه اشاره داشت.

افراد برای دریافت اطلاعات جامع در خصوص انواع بورسیه تحصیلی در اتریش در مقطع کارشناسی ارشد می توانند به سازمان بورس تحصیلی اتریش (OeAD) مراجعه نموده و اطلاعات ارائه شده در آنجا را مطالعه نمایند.

بعضی از انواع بورسیه تحصیلی در اتریش در مقطع کارشناسی ارشد در ارتباط با ملیت های مختلف در زیر آورده شده اند:

بورسیه تحصیلی ارنست ماخ برای تحصیل در دانشگاه علوم کاربردی اتریش در مقطع کارشناسی ارشد (بورسیه بین المللی)

بورسیه تحصیلی بنیاد بورسیه جمهوری اتریش برای رشته روابط بین الملل در مقطع کارشناسی ارشد(بورسیه بین المللی)

بورسیه تحصیلی در اتریش به نام دکتر Berthold Pohl (برهولد پل)

بورسیه تحصیلی MEXT در اتریش برای دانشجویان بین المللی محصل در رشته های مختلف مهندسی

بورسیه تحصیلی Freenet Group در اتریش برای رشته تجارت بین المللی (MBA) در مقطع کارشناسی ارشد

با توجه به ضرورت ارائه مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی جهت اخذ بورسیه تحصیلی در اتریش، شما می توانید با تهیه محصولات آموزشی زبان موسسه حقوقی ملک پور، قبولی خود را در آزمون های زبان آلمانی و انگلیسی تضمین نمایید. متدهای به کار رفته در این محصولات آموزشی، مطابق با به روزترین روش های آموزشی جهان و منطبق بر نیازهای واقعی برقراری ارتباط به زبان آلمانی یا انگلیسی در کشورهای دیگر می باشد.

اپلای به اتریش

بورسیه تحصیلی در اتریش در مقطع دکتری

بورسیه تحصیلی در اتریش در مقطع دکتری، تعداد بیشتری از متقاضیان را شامل می گردد. دانشجویان بین المللی محصل در انواع رشته های دانشگاهی از جمله رشته های زیست شناسی، رشته فیزیک، رشته بیوتکنولوژی، رشته طراحی شهری، رشته مهندسی و رشته علوم رایانه قادرند که برای دریافت این بورسیه تحصیلی در اتریش اقدام کنند. به منظور برخورداری از بورسیه تحصیلی در اتریش در مقطع دکتری، علاوه بر تسلط کامل دانشجویان به زبان آلمانی و یا زبان انگلیسی، نیاز است که آن ها دارای رزومه های قوی تحقیقاتی از جمله مقاله های بین المللی، انگیزه نامه و چند توصیه نامه از اساتید برجسته دانشگاه های معتبر باشند. بهتر است بدانید که مهم ترین بخش دریافت این بورسیه متقاعد کردن استاد راهنمای دانشجوی بین المللی به منظور اختصاص بورسیه تحصیلی در اتریش است.

دانشجویان می توانند برای دریافت اطلاعات جامع در خصوص انواع بورسیه تحصیلی در اتریش در مقطع دکتری، به سازمان بورس تحصیلی اتریش (OeAD) مراجعه نموده و اطلاعات ارائه شده در آن را مطالعه نمایند.

بعضی از انواع بورسیه تحصیلی در اتریش در مقطع دکتری در ارتباط با ملیت های مختلف در زیر آورده شده اند:

  • بورسیه تحصیلی ارنست ماخ در سطح جهانی (بین المللی)
  • بورسیه تحصیلی فرانتس ورلف (بین المللی)
  • بورسیه تحصیلی ریچارد پلاسچا پیش دکتری در اتریش (بین المللی)
  • بورسیه تحصیلی از سوی بنیاد بورسیه تحصیلی جمهوری اتریش به منظور مطالعات مقدماتی در رشته روابط بین الملل (بین المللی)

معرفی دانشگاه های اتریش

استفاده از شرایط بورسیه تحصیلی در اتریش برای کلیه دانشجویان از جمله دانشجویان بین المللی و ایرانی، در اکثر دانشگاه های این کشور در دسترس می باشد. در کشور اتریش، 22 دانشگاه دولتی، 14 دانشگاه خصوصی، 20 دانشگاه علوم کاربردی و 14 دانشگاه تربیت معلم وجود دارد. در جدول زیر، لیست بعضی از برترین دانشگاه های بین المللی اتریش در شهر وین در سال 2019 گردآوری شده است:

 

نام دانشگاه شهر رتبه در جهان رتبه در کشور
دانشگاه ملی وین وین 115 1
دانشگاه صنعتی وین وین 507 2
دانشگاه اینسبورگ اینسبورگ 549 3
دانشگاه صنعتی گراز گراز 576 4
دانشگاه کارل فرانزنز گراز 791 5
دانشگاه اقتصاد و تجارت وین وین 871 6
داشنگاه یوهانس کپلر لینز لینز 922 7
دانشگاه منابع طبیعی و علوم زندگی وین وین 1443 8
دانشگاه آلفن آدریا کلاژنفورت کلاژنفورت 1450 9
دانشگاه علوم پزشکی وین وین 1481 10

مدارک مورد نیاز اخذ بورسیه تحصیلی اتریش

اقدام برای اخذ بورسیه تحصیلی در اتریش، نیازمند ارائه مدارکی از سوی دانشجوی بین المللی می باشد. بعضی از اصلی ترین مدارک لازم برای اخذ بورسیه تحصیلی در اتریش عبارتند از:

  • تکمیل فرم های پذیرش(پرداخت هزینه فرم پذیرش)به صورت آنلاین و ارسال آن به اداره اعطای بورسیه تحصیلی در اتریش
    ارسال مدارک درخواست پذیرش از دانشگاه های اتریش در زمان های تعیین شده برای ترم تحصیلی زمستان و ترم تحصیلی تابستان
  • پاسپورت دارای تاریخ و اعتبار
  • معادل سازی مدارک تحصیلی فرد متقاضی با موارد درسی قابل ارائه در اتریش
  • ارائه مدرک معتبر مربوط به زبان آلمانی یا انگلیسی در سطح تعیین شده توسط دانشگاه مورد نظر
  • گواهی تولد شخص متقاضی دریافت بورسیه تحصیلی در اتریش
  • انگیزه نامه و یا همان هدف از تحصیل و دریافت بورسیه تحصیلی در اتریش
  • ارائه توصیه نامه از اساتید معتبر دانشگاه ها و مقاطع قبلی
    رزومه فرد(CV)
  • مقالات بین المللی ارائه شده مرتبط با موضوع رشته تحصیلی شخص متقاضی دریافت بورسیه تحصیلی در اتریش
  • گواهی سابقه پزشکی یا فرم ارزیابی سلامت

مدارک مورد نیاز اخذ بورسیه تحصیلی در اتریش

پس از اخذ بورسیه تحصیلی در اتریش، شخص متقاضی تحصیل باید برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام نماید. دانشجویان بین المللی خارج از اتحادیه اروپا، برای تحصیل در اتریش باید ویزای نوع D درخواست دهند.

برای دریافت ویزای تحصیلی مرتبط با بورسیه تحصیلی در اتریش، ارائه مدارک زیر الزامی می باشد:

  • فرم درخواست ویزای نوع D
  • دو قطعه عکس پاسپورتی
  • گذرنامه معتبر و تاریخ دار
  • نامه پذیرش از سوی دانشگاه های اتریش
  • اثبات تهیه خوابگاه و اقامت در دوران دانشجویی توسط فرد
  • اثبات بیمه درمانی مربوط به شخص متقاضی
  • همه متقاضیان باید داده های بیومتریک(10 اثر انگشت)را نیز ارائه دهند.(برای انجام این کار فرد باید یک قرار ملاقات در سفارت اتریش در کشور خود داشته باشد.)
  • گواهی عدم سوء پیشینه شخص متقاضی دریافت بورسیه تحصیلی در اتریش

پیشنهاد می گردد در صورتی که تمایل به مهاجرت تحصیلی به اتریش دارید ویدیوی اپلای و ویزای تحصیلی اتریش را تهیه و مشاهده نمایید و اطلاعات جامع در این خصوص را دریافت نمایید.

هزینه زندگی در اتریش و هزینه های مسکن

هزینه های مسکن از اولین نکاتی است که عموماً مهاجرین جهت بررسی هزینه زندگی در کشور مقصد مورد مطالعه قرار می دهند. بسیاری از متقاضیان مهاجرت به اتریش، با توجه به سرمایه و میزان تمکن مالی خود ابتدا شرایط اسکان و هزینه های مسکن را بررسی می نمایند تا از این طریق بتوانند بخش بزرگی از هزینه زندگی در اتریش را تخمین بزنند.

در خصوص هزینه زندگی در اتریش می توان گفت که عموم هزینه های یک خانوار در این کشور، مربوط به بخش مسکن است. جالب است بدانید که بسیاری از شهروندان تابع کشور اتریش نیز از منازل و مسکن های اجاره ای استفاده می نمایند.  اجاره و یا خرید مسکن از جمله بخش هایی است که اندازه و هزینه های آن را به طور دقیق نمی توان تخمین زد. بر اساس مطالعات انجام شده، در جدول ذیل میانگین قیمت اجازه و خرید مسکن در کشور اتریش بررسی شده است. توجه شما را به جدول زیر جلب می کنیم.

 

میانگین هزینه ها به یورو مسکن
600 – 800 اجاره یک واحد تک خوابه در مرکز شهر
400 – 700 اجاره یک واحد تک خوابه در اطراف شهر
1100 – 1400 اجاره یک واحد 3 خوابه در مرکز شهر
900 – 1200 اجاره یک واحد 3 خوابه در اطراف شهر
4000 – 5000 خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر
3000 – 4000 خرید هر متر مربع آپارتمان در اطراف شهر
1800 – 2200 میزان متوسط دریافتی هر شخص در وین

 

هزینه زندگی در اتریش و سایر هزینه های زندگی

علاوه بر هزینه مربوط به مسکن، بررسی سایر هزینه های زندگی نیز در تخمین هزینه زندگی در اتریش باید مورد توجه قرار گیرد. هر شخص در داخل کشور اتریش، چه دانشجو و چه غیر آن، باید برای مدیریت هزینه زندگی خود اتریش تدبیری مهم اندیشد. به این معنی که در ابتدای امر، از هزینه اقلام مصرفی خود در کشور اتریش اطلاع داشته باشد. بدین منظور سایت ها و نهادهای مختلفی وجود دارند که ریز هزینه ها و قیمت اقلام مصرفی در کشور اتریش و شهرهای مختلف آن را به صورت به روز و آپدیت، خدمت شما عزیزان ارائه می دهند.

به این نکته مهم توجه داشته باشید که اگر چه وین، یکی از ثروتمندترین شهرهای دنیا به شمار می آید، اما هزینه زندگی در شهر وین اتریش از هزینه زندگی در شهرهای زوریخ، کپنهاگ، لندن و شهر لوکزامبورگ بسیار پایین تر است. در جدول زیر می توانید از قیمت ریز اقلام مصرفی کشور اتریش آگاهی پیدا کنید.

 

ریز هزینه زندگی در اتریش قیمت (یورو) ریز هزینه زندگی در اتریش قیمت (یورو)
غذا در رستوران ارزان قیمت ۱۲ مک دونالت ۷
غذا برای ۲ نفر در یک رستوران متوسط ۵۰ کوکا یا پپسی در بطری ۰٫۳۳ لیتری ۲٫۷۰
شیر یک لیتری ۱٫۰۸ نان آرد سفید ۵۰۰ گرم ۱٫۸۲
هرکیلو برنج سفید ۱٫۷۸ تخم مرغ ۱۲ عدد ۲٫۹۴
هرکیلو پنیر محلی ۱۰٫۹۷ هرکیلو مرغ بی استخوان ۱۰٫۴۶
یک کیلو گوشت گوساله ۱۷٫۴۰ هرکیلو سیب ۲٫۳۱
هرکیلو موز ۱٫۷۷ هرکیلو پرتقال ۲٫۴۲
هرکیلو گوجه فرنگی ۲٫۲۱ هرکیلو سیب زمینی ۱٫۴۵
هرکیلو پیاز ۱٫۳۲ هرکیلو کاهو ۱٫۲۸
شروع تعرفه تاکسی ۴ تاکسی هر یک کیلومتر ۱٫۸۰
بلیط یک طرفه حمل و نقل عمومی ۲٫۴۰ هر لیتر بنزین ۱٫۲۳

 

همان طور که بیان شد مقوله ی تحصیل، کار و زندگی در کشورهای اروپایی بسیار اهمیت دارد و افراد بسیاری را برای ادامه تحصیل و زندگی در کشورهای اروپایی علاقه مند نموده است. کشور اتریش یکی از این کشور های اروپایی می باشد که توجه بسیاری از متقاضیان را به خود جلب نموده است. برای دانشجویان متقاضی تحصیل در کشور اتریش، شرایط ادامه تحصیل در اتریش بسیار اهمیت دارد که با اطلاع از شرایط ادامه تحصیل در اتریش می توانند تصمیم گیری راحت تر و قطعی تری داشته باشند و سپس اقدام نمایند.

علاوه بر شرایط ادامه تحصیل در اتریش، شرایط گرفتن FUND از اتریش یا شرایط بورسیه در اتریش نیز اهمیت ویژه ای دارد. بسیاری از دانشجویان از پس هزینه های تحصیل و زندگی خود بر نیامده و به ناچار برای ادامه تحصیل در یک کشور در ارتباط با اعطای بورس از طرف دولت آن کشور و شرایط دریافت بورسیه تحصیلی به دنبال اخذ اطلاعات می باشند. به طور کلی سعی بر این بود که در این مقاله در ارتباط با شرایط ادامه تحصیل در اتریش، شرایط گرفتن FUND از اتریش، SCHOLARSHIP ، شرایط بورسیه در اتریش و بسیاری از نکات مربوط به این امر اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *