sanayeone

جزوه اصول بازاریابی که برگرفته از کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر

بازاریابی چیست؟

بازاریابی یا مارکتینگ شامل “کلیه فعالیت های افراد و سازمان ها است که به منظور شناسایی، پیش بینی و متقابلا برطرف نمودن نیازهای همه طرفین درگیر در مبادله صورت می گیرند”. بازاریابی رخ نمی دهد مگر آنکه نوعی مبادله اتفاق بیافتد. یکی از طرفین ممکن است یک محصول یا خدمتی را با طرف دیگر در مقابل دریافت نوعی پرداخت تبادل نماید.

جزوه اصول بازاریابی که برگرفته از کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر

 

این همان فرایند مبادله است و تمرکز اصلی کلیه فعالیت های بازاریابی به آن معطوف شده است. ما در این مقاله به بررسی اصول بازاریابی و مفاهیم اولیه مارکتینگ مثل 4P یا بازاریابی یکپارچه می پردازیم و نگاهی کلی و ابتدایی به هر یک از این اصول خواهیم داشت.

 

 

 

درس: جزوه اصول بازاریابی
منبع: کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر
استاد: مهندسی یارعلی
تعداد صفحات: 49 صفحه
فرمت فایل: PDF
حجم 9 MB
لینک دانلود مهندسی صنایع sanayeone

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *