جزوه اصول بازاریابی که برگرفته از کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر

جزوه اصول بازاریابی که برگرفته از کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر

بازاریابی چیست؟

بازاریابی یا مارکتینگ شامل “کلیه فعالیت های افراد و سازمان ها است که به منظور شناسایی، پیش بینی و متقابلا برطرف نمودن نیازهای همه طرفین درگیر در مبادله صورت می گیرند”. بازاریابی رخ نمی دهد مگر آنکه نوعی مبادله اتفاق بیافتد. یکی از طرفین ممکن است یک محصول یا خدمتی را با طرف دیگر در مقابل دریافت نوعی پرداخت تبادل نماید.

جزوه اصول بازاریابی که برگرفته از کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر

 

این همان فرایند مبادله است و تمرکز اصلی کلیه فعالیت های بازاریابی به آن معطوف شده است. ما در این مقاله به بررسی اصول بازاریابی و مفاهیم اولیه مارکتینگ مثل 4P یا بازاریابی یکپارچه می پردازیم و نگاهی کلی و ابتدایی به هر یک از این اصول خواهیم داشت.

 

 

 

درس: جزوه اصول بازاریابی
منبع: کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر
استاد: مهندسی یارعلی
تعداد صفحات: 49 صفحه
فرمت فایل: PDF
حجم 9 MB
لینک دانلود مهندسی صنایع sanayeone

 

Post Author: آرین حسینعلی میرزا

دیدگاهتان را بنویسید

You may also like

آشنایی با دانشگاه ها

آشنایی با دانشگاه ها

آشنایی با دانشگاه ها قسمت 1 – دانشگاه صنعتی مالک

جزوه نقشه کشی صنعتی۱ (دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد)

جزوه نقشه کشی صنعتی ۱-دانشگاه آزاد

جزوه نقشه کشی صنعتی۱ (دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد)  

برنامه زماني ثبت نام و برگزاری آزمون‌های سراسری سال 1402

برنامه زماني ثبت نام و برگزاری آزمون‌های سراسری سال 1402

تاریخ ثبت‌ نام کنکور ۱۴۰۲ اعلام شد + زمان برگزاری

دلیل بازگشت وجه